Máte otázky týkajúce sa nakupovania na našej webovej stránke?
Zozbierali sme najčastejšie otázky našich zákazníkov, medzi ktorými nájdete potrebné odpovede!
V našom internetovom obchode si môžete objednať tovar 24 hodín denne.
Našou snahou je vybaviť objednávky čo najrýchlejšie, čo znamená, že vaša zásielka bude odoslaná v deň objednania, najneskôr však do 2 pracovných dní, a následne doručená kuriérom GLS do 2 pracovných dní. Upozorňujeme, že víkendové objednávky začíname vybavovať až v pondelok.
Objednaný tovar doručuje kuriérska služba GLS.
-Expresné doručenie na adresu (GLS) 2-3 pracovné dni
-Dexpedičné miesto (GLS) 3-4 pracovné dni
Aktuálnu cenu dopravy pre zvolený spôsob dopravy si môžete pozrieť počas procesu objednávky.
Objednávku v našom internetovom obchode môžete zaplatiť bankovým prevodom alebo kreditnou kartou. Ak platíte bankovým prevodom, balík odošleme po prijatí platby.
Naše produkty podrobujeme dôkladnému testovaniu, aby sme zaistili funkčne dokonalé zariadenie. Na naše použité produkty poskytujeme 1-ročnú záruku na chyby, ktoré môžu zostať skryté počas testovania. Ak chcete, môžete si zakúpiť aj dodatočnú záruku a predĺžiť tak záručnú dobu.
S výnimkou vonkajšieho fyzického poškodenia (rozbitie, namočenie, mechanické poškodenie) sa záruka vzťahuje na každú chybu vo fungovaní zariadenia, ktorá nebola daná v čase zakúpenia. Záruka sa nevzťahuje na stratu výkonu v dôsledku prirodzeného používania (napríklad batérie).
Naše zariadenia sú hodnotené podľa ich estetického vzhľadu. Náš sortiment zahŕňa výrobky v dobrom, veľmi dobrom, super a takmer novom stave. Viac informácií si môžete prečítať na nižšie uvedenom odkaze:
Priemerná kapacita batérie našich používaných zariadení je 85 %. Pri niektorých modeloch si môžete počas procesu objednávky vybrať, či vám zariadenie pošleme s novou batériou, a v takom prípade vám môžeme nainštalovať 100 % novú batériu za nižšiu cenu ako pri výmene batérie.
Nepoznáme presný životný cyklus našich zariadení. Vieme však, že sú staršie ako 1 rok. Dôležitejší ako vek zariadenia je jeho stav, s ktorým vám pomôže náš systém klasifikácie a opis stavu.
Aj pri našom super testovacom postupe je možné, že po zakúpení sa vo fungovaní vášho zariadenia objaví predtým neidentifikovaná chyba. Je to veľká nepríjemnosť nielen pre vás, ale aj pre nás, preto sa snažíme poruchu čo najskôr odstrániť alebo zariadenie vymeniť. Môžete nás kontaktovať na ktoromkoľvek z našich kontaktných čísiel a dohodnúť sa s našimi kolegami, ako nám vaše zariadenie doručiť.
Ak nakupujete online, máte 30 dní na vrátenie výrobku, ak nie ste s nákupom spokojní. Odstúpenie od zmluvy nám môžete oznámiť vyplnením formulára na nižšie uvedenom odkaze.
Nikdy nepreberajte poškodený balík od kuriéra a nezabudnite problém nahlásiť kuriérovi a kontaktovať náš zákaznícky servis.
Ak si chcete uplatniť záruku, vyplňte nasledujúci formulár:
Po vyplnení formulára vás naši kolegovia budú kontaktovať do 1 pracovného dňa prostredníctvom jedného z kontaktných údajov, ktoré ste uviedli.Ak sa zariadenie pokazí v záručnej dobe, musíte ho vrátiť do našej predajne v Maďarsku (Hiphone, 9021 Győr, Baross Gábor út 27.). Náklady na spätné zaslanie budete musieť uhradiť. Môžete ho tiež poslať poštou alebo kuriérom. Dôležité: zabaľte ho tak, aby sme ho dostali v rovnakom stave, v akom ste ho poslali (kartónová krabica s výplňovým materiálom)!
V takom prípade môže naše servisné oddelenie zariadenie opraviť len za servisný poplatok. Na produkty zakúpené u nás poskytujeme zľavu z aktuálnych cien služieb.
Naše zariadenia sa predávajú v krabici (nie z výroby) s nabíjacím káblom a nástrojom na odstránenie SIM.
Pod ekologickým balením rozumieme predaj v starej továrenskej krabici, pretože nepoužívame nový obalový materiál, čím chránime životné prostredie. Ak si vyberiete ekologické balenie, upozorňujeme, že nemusíte vždy dostať správnu krabicu pre kupovaný model. Taktiež môže mať krabica drobné škrabance alebo poškodenia spôsobené používaním.
Väčšina našich zariadení je nezávislá od karty. V prípade zariadení, ktoré sú závislé od siete poskytovateľa služieb, to bude zvýraznené v karte s údajmi o výrobku.
Náš proces testovania skontroluje aj toto, takže žiadne konto nezostane prihlásené na žiadnom zariadení.
Vďaka našim dôveryhodným partnerom z radov dodávateľov ponúkame na našich zariadeniach záruku proti zablokovaniu.